presentació

Hola, soc Alex Sala i estic estudiant a l'institut d'altafulla. En aquest blog us presentare el meu treball d'informàtica, us fica-re tots els pasos que anem fent, el meu grup i el que m'agrada fer al temps lliure ( si queda temps). Soc una persona estudiadora, m'agrada bastant estudiar ara mateix ja que estic estudiant el que mes m'agrada, a mes d'estudiar en el meu temps lliure jugo a videojocs, tals com el CoD, tambe m'agrada quedar amb els meus amics, un dels meus idols es Albert Einsten per el seu sentit de l'humor sumat als seus descubriments

Share on Google Plus

About ioypy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu oppinion y preguntas =)