El meu hobby

Ara mateix us presento el tràiler del videojocs que hem te sense dormir, com ja habréu llegit en la meva presentació jo soc fan de la saga CoD, es a dir Call of Duty, vaig començar a jugar professionalment des del Call of Duty Black ops 2, joc sacat per Treyarch, per aixó estic tan il·lusionat per el seu nou joc black ops 3, que pareix ser un "bom" en el mon de CoD. Espero que us deixí igual que ma deixat a mi.

Per a totes les persones que no hagin jugat a aquesta saga de 13 jocs ara us faré un petit resum sobre aquest videojocs es un shooter en primera persona, es un joc en linea amb tres modes de joc principals, campaña, zombies y multijugador.







Share on Google Plus

About ioypy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu oppinion y preguntas =)