Projecte en marxa

Bueno, dons a arribat el moment de fer l'equip per l'aplicació, tenim bastants idees però tenim que esperar-nos una mica per poder fer-les. Com ja vaig dir en la meva presentació, en aquest bloc sereu els primers en que sapigueu totes les novetats de la nostra aplicació, també podeu seguir-nos en les nostres xarxes socials. Però aquest no es el motiu d'aquesta entrada, sino que el motiu es comunicar-vos que el meu grup esta constituït per el meu amic Arnau ( trobareu el seu bloc en la meva llista de blocs al igual que l'altre que també esta en el meu grup) i l'altre amic meu Eric.
Després de la formació de grups vam tindre que escollir un nom per a la nostra aplicació, després de molts debats sobre quin ficar ens vam decidir per dos noms els quals estaven empatats i vam decidir deixar-ho per a la sort. Aquí teniu els resultats (per fer aquest sorteig hem utilitzat sortea2)
  • Social Dream
A mes ara que ja tenim el nom de l'empresa el meu nom del bloc passarà a ser " Alex Sala programador de Social Dreams" deixeu-me en els comentaris que us pareix el nom i si us agraden aquest tipus d'entrades en las quals l'únic que faig es dir-vos com em va el treball.
Share on Google Plus

About ioypy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Deja tu oppinion y preguntas =)